Så fungerar Hemägg

1. leveransdag

Som kund hos Hemägg har du en specifik leveransdag varannan vecka baserat på vilken kommun du bor i. Detta för att undvika onödiga koldioxidutsläpp då vi håller oss inom samma område vid varje leverans. Du beställer enkelt dina varor via din personliga beställningslänk som skickas till dig på SMS 6 dagar innan leverans. Hemägg har inga leveransavgifter eller minimikrav på antal produkter per beställning. Klicka här för att bli kund

310001940_491069226240044_5090775840884187027_n1-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1.jpg
hemkok-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1.jpg

2. lägg en beställning

Beställ produkter genom att trycka på + , välj mängd och tryck sedan Beställ längst ner på beställningssidan. Brödbeställningar måste göras 3 dagar innan leveransdag. För att ändra din beställning, öppna beställningssidan och lägg till eller ta bort produkter med hjälp av + och - . Glöm inte att trycka på Beställ igen för att din nya order ska registreras. Ändringar kan göras fram till kl. 22.00 kvällen före leverans. För att avbryta en beställning helt, tryck på Ångra beställning längst ned på sidan.

3. ta emot din beställning

När du har beställt dina produkter kommer leveransen att ske till din adress. Vi utför leveranser under dagtid men du behöver aldrig anpassa dig efter våra leveranstider utan vi placerar varorna utanför din dörr. Våra kunder brukar ställa ut en låda eller väska där vi kan placera varorna för att skydda dem från väder och nyfikna fåglar. Alternativt kan vi även ställa in varorna i förråd, garage, lekstugor eller liknande. Var vänlig meddela oss hur du föredrar att motta din beställning. Du kommer aldrig att debiteras några avgifter eller kostnader utöver priset på de produkter du har beställt.

hem-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1.jpg