Hur fungerar det?
1. Registrera dig som kund
När vi har registrerat dig som kund får du ett SMS från oss cirka 6 dagar före nästa Hemägg-leverans till ditt område. På SMS finns en länk till din egen personliga beställningssida. Du kan beställa produkter genom att trycka på knappen “+” till höger om den produkt du vill beställa. När du har valt den mängd produkter du vill ha levererat, gå längst ner på din beställningssida, kontrollera listan över produkter du vill beställa och tryck sedan på “Beställ”.


2. Ändra din beställning (om du vill)
För att ändra din beställning, vänligen öppna din beställningssida igen och din befintliga beställning ska finnas där. Gå längst ned på sidan, kontrollera din orderlista och tryck på “Beställ”.
När du har bekräftat sidan har din ändrade beställning registrerats. Alla beställningar kan ändras fram till kl. 22.00 på kvällen före din kommande leveransdag. Det finns ingen minsta eller maximala orderbegränsning.
Om du vill avbryta beställningen
Om du ångrar dig kan du trycka på den röda knappen längst ned på beställningssidan där det står “Ångra beställning”. Detta kommer att avbryta din beställning helt. Om du ändrar dig och vill beställa något för det kommande leveransdatumet, gå bara igenom den normala beställningsproceduren enligt ovan.
3. Få din beställning
När du beställt dina produkter kommer leveransen att ske till din adress under den utsedda dagen. Du kommer aldrig få några andra avgifter eller eller kostnader än priset på produkterna du beställt.

F.A.Q.
Lorem ipsum dolor sit amet.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.